dissabte, 30 de gener del 2021

SERRALADA DE MARINA (Olla de Tiana)

De nou anem a fer un recorregut per la Serralada de Marina, en aquesta ocasió tornem al sector més al nord situat dins del terme de Tiana. És un itinerari fàcil de seguir donat que bona part el fem per pistes forestals tancades al trànsit. És un traçat circular que té com a origen el complex del poliesportiu de Tiana, situat a la part alta de la població. D'aquest punt anem guanyant alçada per pistes fins al Turó d'en Galzeran, el cim més elevat de la serralada. A continuació un ample camí farcit de revolts ens situen al Coll de Nou Pins inici de la llarga carena que en constant baixada ens portarà al Mirador de Nou Pins
Seguint baixant per la carena arribem aviat a una pista que pendrem a la dreta i que resseguint-la ens aproparà a la part alta del nucli urbà de Tiana, a mig camí ens cal travessar una tanca amb torn per a vianants, seguint la pista travessem una frondosa torrentera amb bonics exemplars d'alzines i pins i seguidament passem pel mas de Can Fàbregues i poc desprès ja som a l'Ermita de la Mare de Déu de l'Alegria. A través dels carrers arribem fins a la carretera on trobem un carril protegit per a vianants que ens portarà fins al poliesportiu.